fredag 1 oktober 2010

Njut

Vivi ser faktiskt ut att njuta riktigt ordentligt.

5 kommentarer:

  1. Hej Joakim och Vivi
    Först undrade jag vad Mamma Kristn menade med sin kommentar men efter ca 10 sekunder fattade jag. Är bilden arrangerad eller????????? Varför har ni inget shackbräde framme? Det hade blivit mer som "den riktiga" varianten. Men men det är ju ni som bestämmer över era liv nu.
    Kram Mommo Yvonne

    SvaraRadera
  2. Nä bilden är inte arrangerad, hon gillar bara att ligga så...fast det hade ju kunnat funka eftersom jag är lite lik en ung Max von sydow. Eller inte.

    SvaraRadera
  3. haaahaha mamma, vad konstig du är. "det är ju ni som bestämmer över era liv nu." Ja, har det inte alltid varit det? hahhaa

    SvaraRadera
  4. Till Kristin
    Jag menade era liv i helhet tror jag sedan du blev vuxen.
    Men till Joakim säger jag bara att det är alltid svärmor som har rätt i allt. Eller hur Kristin?????????????

    SvaraRadera